29 Ağustos 2012 Çarşamba

iç çamaşırcı dukkanımızın karşısında calışan kızı siktim

 

Mrb ben cem 19 yasındayım beyaz tenlı uzun kirpikli herkes tarafından cok begenılen bır gencım.bızım bı dukkanmız war karsı tarafındada bı market var ve orda 27 yaslarında beyaz tenlı 1,70 boyunda bı hanfendı calısır ben ıse 1,72 boyalrında 75 kg olan yakısıklı we tum bayanların bendenlerınde ısdeyecegı cıldrtıcıı bı erkeggım asıl hıkayemıze gecelım.dukkanda ben calıstıgım ıcın bayan elamnlarla ben ılgılenırım bır gın karsı komsumuzun elemanı alev yanıma gelmı ve bırseyler almak ısdedgını soledı ıc camasırı we tsort bende ıc camasırlarını gosterdım we denemek ıcın ızın aldı bende hay hay dedim.aradan 2 dk sonra benı yanına cagırdı we bı bakarmsıın dedı.

bende tabıkı ddım we ustundekı tsortu cıkartmıs we sadece benden aLdıgı sexı kırmızı olan sudyenı gıymıs ve bana olmusmu dıe soruyor benm junyır ıse hemen ayaklandı we eşormandan kendını bellı etmeye basladı bende cok quzel olmus cok sexısın dedim.oda benı suzerek elını 18 cm lık sıkıme attı we ellemeye basladı bende bı dakıka kapıyı kılıtleyım ddım ve kapıyı kılıtleyıp hemn yanına geldım ve dudaklarına yapıstım o tas gıbı goguslerını parcalıcak gbı sıkıyordm oda benim esohmanımı ındırmıs baxerımdan sıkımı oksuyordu ben sudyenını cıkarıp gogus uclarına dıl darbelerı atmaya baslamıstım boynunu emıyor dum oda bır yandan pantolonunu cıkartıyordu ıkımızde crıl cıplak kalmıstık.duwara yasladım we hafıf kaslı olan vıcudumu ona yasladım bı vantuz gıbı dudaklarımı emıyordu bende bır sex hikayeleri yadan kılsız amını oksuyor adeta onu delırtıyordım.heryerıne dıl darbelerı atıyordum we amını yalamaya basladım.

amına dıl darbelerı attıkca ınleme seslerı dahada artıyordu.amını yalarken got delıgınıde yawas yaws parmagımla genısletıyordum..okadar sexı kıvrlıyordukı karsımda... anlatamam sonra sıkımı ona teslım ettım ole yalıyordukı cok guzel saxo cekıordu dassaklarımı wantuz gıbı emıyordu onu tekrar kollarıma aldım we sıkımı amına soktum kucagımda zıpatıyordm..vee kanepeye gectık domalttım we gotunu emmeye basladım ole cıldırıyordukı okdar bagırıyordukı sesı kısılcaktı gotune kremı surdukten sonra kalın damarlı sıkımı yawas yawas gotunee sokmaya basladımagır tempolarla sokarken bırden hızlndım ıkımızde zewk den ucuyorduk sonra amına soktum we seks hikayeleri dahada hızlandım dassaklarım carptıkca ıkımzde kuduruyorduk we ben gelmek uzureydım gelıyorum btnm dedim oda gel kocacım beklıorum dedı :) ve ole bı bosaldımkı amına tıtırıyordu zevkten.

1 yorum:

  1. Yaşamak isteyen k.maraş ve malatyali bayanlar arayn 0542 746 75 42

    YanıtlaSil