29 Ağustos 2012 Çarşamba

kocam beni sikemiyordu bende arkadaşma verdim

                                                                                                                 

eşimle sıradan bi tartışmadan sonra büyüyen bi kavgaya tutuştuk ve sebebi çok komik saçma bişeydi ondan dayak yedim ve çok hırslandım ondan nefretim her geçen gün çoğalıyo ve delirtiyodu beni intikam hırsı normal sıradan bi arkadaşım vardı ismi uğur onunla çok ii anlaşırdık bana ilgisi olduğunu hissediyordum ama yaklaşamıyodu benden cesaret alamadığı için birgün onu aradım ve görüşmemiz gerektiğini yardımına ihtiyacım olduğunu söyledim beni hiç kırmazdı ve yine öyle oldu buluştuk ona yanlız kalabilceğimiz biyere gitmek istediğimi söylediğimde.

şaşırdı evine gittik orada ona seni çok istiyorum dediğimde şaşırdı beni deniyosun dedi hayır dedim seninle sevişmek çılgınca kadınlığımı tatmak istiyorum dediğimde kocan yapamıyomu dedi yapıyo sadece o işi biliyo dedim ama ben hissederek sevişmek istiyorum dedim sende beni çok istediğin için bunu daha gzl yaparsın dedim başladık öpüşmeye hiç konuşamıyo çılgınca dudaklarımızın dansına erotik hikayeler vucutlarımızda uyuyodu sonra kulaklarımız boynumuz ellerimiz vucudumuzun her köşesini keşfe çıkmıştı memlerimi emerken içim titriyo sırılsıklam olduğumu hissediyordum bacak aramı yalarken beni çıldırtıyodu bende onu yalamak sex hikayeleri emmek için çıldırıyodum ama bacak aramdan çıkmamak için çaba gösteriyodu resmen balkutusunuı diliyle sikiyodu emiyo içinde keşif yapıyodu.

sonra bende onu yalamak istediğimi söyledim 69olduk ve aynı anda uçuyoduk çok gzl ve tatlıydı dakikalarca yalayıp emdim oda beni inletiyodu sonra onun beni sikmesi için yalvarmaya başladım bana sert konuşmasını istiyo sikmesini istiyodum ama beni daha fazla çıldırtmak istiyodu bu kadar zamandır seni istediğimi biliyodun ve beni beklettin şimdide sen bekle diyor beni daha çok çıldırtıyodu en sonunda ondan krtulup üstüne aniden oturdum ve birden içimde onun seks hikayeleri kocaman kalın damarlı sikini hissettim o kadar gzl ve çıldırtıcıydıki zıplıyo üstünde sürtünüyodum zevkten inliyodum içinden hiç çıkmadan ters dönüyo bana küfretmesini istiyo beni sikerken fantazilerini anlatmasını istiyodum saatlerce değişik pozisyonlarda seviştik ve çılgınca boşaldık o günden sonra defalarca seviştik ama intikamı ondanmı yoksa kendimdenmi aldım bilmiyorum seks hikayeleri oku çünkü kocam halen bilmiyo ve ben ona acı vermek isterken sadece zevk aldım mutlu oldum ama o bişey hissetmedi

2 yorum:

  1. SLM BEN İZMİRDEN TOLGA 27 YAŞINDA ESMER TENLİYİM HERYAŞTAN NE İSTEDİĞİNİ BİLEN OLGUN EVLİ DUL BEKAR BAYANLAR NUMARAM 0534 709 17 56 SEVGİLİ TADINDA KAÇAMAK YAPMAK İSTİYORSANIZ ÇAĞRI ATMANIZ YETERLİ SINIR YOK 0534-709-17-56

    YanıtlaSil
  2. Slm ben İzmir'den Tolga yaşım 33 her yaştan ne istediğini bilen bayanların çağrı ve SMS lerini bekliyorum tel 0552 -710-14-87

    YanıtlaSil