29 Ağustos 2012 Çarşamba

Sarhoş ablamı siktim


                                  


Selam adım Hasan 20 yaşındayım ve ablamla birlikte yaşamaktayım arkadaşlar bi akşam ablam bana dediki içki alda içelim bende neyse gittim aldım cekmeye başladık sonra ablam sarhoş oldu iyice azdı bana frıkıkler verıyo sık sık bana bakıyo falan benimkıde taş gıbı oldu dayanamıom ha bu arada ablam 25 yasında çıtır taş gibi neyse ablam ıyıce kendını belli etmeye başladı.

Gel sik der gibi bende dümen yaptım abla sana masaj yapıyımmı dıye sonra bacaklarına gectım ve masajı yapmaya basladım. En sonunda dayanamayıp amını oksamaya basladım ve ablam kndınden gecmıs halde dururken bırden kılotlu corabını ve kılotunu ındırıp o fırın gıbı sulanmış amcıgını yalamaya basladım ablam tam yalarken kendıne geldı noluyo kardeş kardeşi skermı hıc dedi sex hikayeleri oku bende bişe olmaz dedim olmz dedi nese ben zorla kılotunun arasını ayırıp bır dıl darbesi daha attım ıste ozaman ablam costu zaten yarrak ıstıodu.

Artık ben yaladıkca o saclarımdan tutup ıcıne bastırıodu ve bı 3 4 dakka yaladıkdan sonra sıra benım dalgayı sokmaya geldi ve bacaklarını dıkıp o fırın gibi olan amcıgın ıcıne gırdım. Benım ılk deneyısım oldugu ıcın cok guzeldı resmen cosuodum o amın ıcınden cıkmak ıstemıodum her gelıp gıdısımde amın cıllıgı yaragıma surttukce adeta ucuyodum. Neyse amına boşaldım bu sefer yalatmaya geldi ablam benımkını tekrar canlandırmak ıcın agzına aldı. Benım cavus tekrardan sahlandı dedımkı abla gotunu skıyımmı ablam ılk yok acır olmaz fılan dedı. Sonradan kabul sex hikayeleri ettı kıyaktaa yaptı bu gotu ilk sıken sen olcan dıye nese bunu domalttım.

Birazda zeytınyagı surdum tam got delıgının ıcıne sonra benımkını yagladım yavasca gotun yerıne geldm ve bı bastırısta girdi ablam ahhhh diyip duruodu. Ondan sonra gıt gel yaparak daha cok azdırdım gotune tokat atarken nasıl cosuodum. Sonra bıraz daha vucudunu yaladım amını yalarken am yalama keyfını soylıyemem o kadar guzelkı dunyanın en guzel et parcası resmen cayır seks hikayeleri oku cayır yanan ıslanan. Memelerinide az yaladım ondan sonra memelerini birleştirip arasında git gel yaptım ve bir postada öyle gittim harikaydı diyebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder